香港姐妹嫁了台灣人之後會開始學台語嗎 ? 為什麼 ?



文章281

活動0

發表日期2012年1月13日

2012-01-13

香港姐妹嫁了台灣人之後會開始學台語嗎 ? 為什麼 ?

你們又如果刻服國語的困難?

 

當中有笑料嗎 !?!?

  • 加入最愛

  • 檢舉文章

  • Line分享

  • FB分享

文章96

活動0

發表日期2012年1月16日

我來了半年多,99一直叫我學台語,其實看電視,老公教...慢慢都會一DD,不過只係講唔講,費時講咗又話你唔準

國語,笑話當然多,時時99都未必聽明

不過台語有到好,有時有D好似廣東話,如垃圾,我發唔到國語音,我就講台語

台語數目字就叫我老公多講比我聽,免得去街市唔知要比幾多錢

檢舉此篇回覆

文章36

活動0

發表日期2012年1月31日

 最重要是數目字要識,因女人必會去街市買野,同埋要識講價,其他唔重要,但如果在台南生活,老公屋企人都係講閩南語就必須要學.我在台中,2人自己住就根本唔需要學.笑料一定會有,淨係講國語都會有,我試過將冰箱講成雪櫃,佢地以為我講鞋櫃,笑死!

檢舉此篇回覆

文章115

活動0

發表日期2012年2月23日

香港的姊妹們好可愛喔!!

檢舉此篇回覆

文章95

活動0

發表日期2012年3月22日

我未結婚已經開始學啦...本身會一點,之後慢慢再學...

感覺上講台語比較親切喔,而他也會學廣東話...最利害的廣東話是「靚女」「好食」(用來應付我媽的)

檢舉此篇回覆

文章25

活動0

發表日期2012年11月7日

我都學唔識,覺得好難,而且點都有口音,發音次次都比我老公笑我唔準。講左黎大家都唔明,好灰。

檢舉此篇回覆

文章4

活動0

發表日期2012年12月4日

之前住台中比較常用到台語, 就是去郵局去寄個東西也是跟你用台語講銀碼...

說聽不懂之後, 對方才講國語=_=

 

還特意看「娘家」稍為學一下~不過老公不是台語人, 所以都學不好。

 

後來搬回北部, 用台語機會更少, 所以現在幾乎忘了很多很多,

只會聽很小部份的單字><

 

而老公之前學廣東話也不錯的, 看電影和電視學最快, 

但最近不知道為什麼講得比較不好, 有些音總是發不好,

例如: 人, 永遠...發音總是怪怪的~~~

檢舉此篇回覆

文章7

活動0

發表日期2013年1月25日

至少會聽7成,這樣會比較方便

檢舉此篇回覆

文章3

活動0

發表日期2013年6月18日

政府有免費正音班或台語班

住新北的話去新北市新住民網頁看一看

只是比較多泰國越南人....

但我之前有遇過日本人!

檢舉此篇回覆
感謝您,於veryWed分享您寶貴的經驗,送出前請詳閱以下條款: