台中法蝶婚紗給我難忘回憶



文章1

活動0

發表日期2011年1月2日

2011-01-02

其實去之前有少少擔心的...因為法蝶O係HK好似唔係新人GEI熱門選擇....想搵關於佢GEI資料都幾少........不過冇得驚...錢都俾左!!!!



不過由BOOK (7月)到影相E段時間...法蝶都有人同我CONTACT又俾意見我...例如影相地點咁...所以都OK的...

今次負責幫我地GEI工作人員:
門市企劃: 盈均+雅玲
禮服小姐: SWEETY
造型師: PINKY
攝影師: KEN SIR
燈光師: 冷虹+琇

佢地個個都好好呀.....有機會你地都可以搵返佢地!!! Very Happy


講返去台中O個幾日...天氣都幾好...晏晝唔太凍...我地28/12揀衫...我總共有6套...但揀得都算快...因為SWEETY揀衫之前會問哂我中2咩色呀...咩款呀..介唔介意性感咁呀...所以佢揀D衫我都幾滿意!



揀完衫...KEN SIR就過黎同我地溝通..問清楚我地中2GEI STYLE...又幫我地安排D景點...仲有幫我揀下衫同MATCH下邊D衫O岩邊D景點...非常NICE..



之後就到同PINKY溝通喇...佢係化妝..其實我覺得造型師真係非常重要..我影相O個日PINKY跟埋出去...平時造型師跟出去要加HK$1500...但我O係婚展BOOK佢FREE俾我!!!!! 影相個日我D造型非常多變..我都好滿意!!

到29/12影相喇....7:30到婚紗店化妝...因為我有6套衫所以早D....之後就開車影呀影...(車資自己俾..HK$100/HR)因為去日月潭都要個幾鐘車程...但KEN SIR 幫我地安排途中不斷有景點影下....唔錯...我地影左"聚奎居" (一個荒廢左GEI大屋), "國立暨南大學" (其實係大片草地), "日月潭" + "教堂"...由於當日天氣非常好...天空非常藍....所以草地影得比較多~~~~影到夜晚回程...去攝影棚影埋內景...大概9點影完~~~~累不過好開心!!



我想講..法蝶俾我GEI感覺係非常親切..例如我地去到佢D員工主動買珍珠奶茶俾我地飲....影相O個日又買野飲同包我地食飯...KEN SIR見我凍到震又主動買杯熱LATTE我飲...回程又帶我地食夜市...返到STUDIO冷虹又出去買D出名小食俾我地.....真係好好...唔似HK乜都同你計!!!



到揀相喇...總共影左300張左右...我地PACKAGE包60張...我覺得好好GEI地方係阿琇佢會主動俾D類似GEI我地COMPARE..咁我地就唔會揀D太相近GEI....我真係非常欣賞!!!



到最後..我地揀左97張...雅玲都計左個好划算GEI價錢俾我地....因為見到D相好滿意都好難唔加....Smile 仲有最好係我問佢地可唔可以俾我帶D相返HK俾朋友睇....開頭話俾我拎冇揀O個D2,3張....但最尾阿琇俾我拎左10張!!! ED未執過...完全係RAW GEI相朋友同屋企人都覺得靚...我非常期待收FINAL PRODUCT呀!!!!!!



所以我真係誠意推介台中法蝶婚紗俾大家!!!!
想要相可以PM我...等我有SOFT COPY我會POST出黎啦~~~ Razz

honsuki 在 2011年1月11日 補充:
  • 加入最愛

  • 檢舉文章

  • Line分享

  • FB分享

文章0

活動0

發表日期2011年4月26日

hihi.. D 相好靚呀~~可唔可以SEND多D比我睇呀? 同埋你個PACKAGE 幾$, 包D咩呀?^^

檢舉此篇回覆

文章602

活動0

發表日期2014年10月12日

台灣吃喝玩樂拍婚紗

http://www.facebook.com/tiffanywed

http://tiffanywed.pixnet.net/blog

檢舉此篇回覆
感謝您,於veryWed分享您寶貴的經驗,送出前請詳閱以下條款: